logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۹۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

شهرستان ماهنشان نیازمند ایجاد صنایع کوچک است

شهرستان-ماهنشان-نیازمند-ایجاد-صنایع-کوچک-است
امام جمعه ماهنشان گفت: شهرستان ماهنشان نیاز مبرم به بسترسازی، برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه برای ایجاد و توسعه صنایع کوچک دارد تا هم اشتغال ایجاد شده و هم زمینه‌ساز تحرک و پویایی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: جامعه بعد از ترور شهید هنیه در وضعیت آمادگی و مطالبه پاسخ اقتدارآفرین برای کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هرگونه انفعال در این زمینه خسارت‌ها اجتماعی و ضربه به هویت و شخصیت ایرانی را به دنبال خواهد داشت گفت: مردم خون‌خواهی را وظیفه و حق ملی می‌دانند و آن را از مسئولان مطالبه می‌کنند‌.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه تلاش برای توفیق دولت چهاردهم یک توصیه ولایی است خاطرنشان کرد: توفیق او توفیق نظام است نه موفقیت یک فرد و جناح.

وی مطرح کرد: ترورهای اخیر با چراغ سبز آمریکا انجام شده است، صحبت‌های اخیر مقامات آمریکا و حرکت کشتی‌های جنگی آمریکا و انگلیس به سمت شرق مدیترانه نشان دهنده اطلاع واشنگتن از عملیات‌های اخیر است.

علی‌اکبری گریزی به سکوت بی‌شرمانه اتحادیه اروپا در قبال شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه زد و ابراز کرد: مهم‌تر از آن حمایت از رژیم‌ صهیونیستی توسط آنان است.

وی اشاره‌ای به حمایت از صنایع کوچک زد و گفت: آن چیزی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در متن جامعه اشتغال و  تحرک ایجاد می‌کند صنایع کوچک و متوسط است.

امام جمعه ماهنشان افزود: شهرستان ماهنشان نیاز مبرم به بسترسازی، برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه برای ایجاد و توسعه صنایع کوچک دارد تا هم اشتغال و هم تحرک ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بیست و سوم مرداد سالروز جدایی بحرین از خاک ایران است تصریح کرد: جدایی بحرین نقطه عطف وادادگی و بی‌کفایتی پهلوی بود که منطقه استراتژیک و سرمایه ذی‌قیمت جغرافیایی را در نهایت خفت و حقارت و سرسپردگی و در سکوت خبری از ایران جدا کرد.

علی‌اکبری اذعان کرد: در دورانی که جنگ ترکیبی با محوریت جنگ‌ شناختی و یکی از محورهای این جنگ از سوی دشمن پروژه تطهیر پهلوی و تحریف اتفاقات غم‌بار آن دوران ظلمانی است باید به این خیانت عظیم پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان گفت: این پروژه‌ها گاهاً دو  پروژه باهم انجام می‌شود که سبب خسارت به تأسیسات می‌شود.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید جلوی این صدمات و خسارت‌ها گرفته شود بیان کرد: از مردم و مسئولان دلسوز درخواست صبر و حوصله دارم چون شیرینی اتمام کار تلخی حین کار را رفع خواهد کرد.

 وی با تاکید بر اینکه بحث آب شرب بعضی روستاها مثل روستای کردی به بحران شده اظهار کرد: حق مردم بر حاکمیت تهیه آب شرب آن‌ها است، آب هم مسئله حاکمیت بوده و هیچکس و هیچ روستایی حق ندارد مانع انتقال آب به روستای دیگر شوند.

علی‌اکبری تاکید کرد: از مسئولان شهرستانی می‌خواهم با جدیت وارد عمل شده و آب روستای کردی را با اعمال حاکمیت به آن روستا رسانند.

وی بیان کرد: پیاده‌رو حق عابران پیاده بوده و مغازه‌داران حق تصرف پیاده رو را ندارند و از شورای اسلامی و شهردار می‌خواهم با متخلفان برخورد کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر